رییس جمعیت هلال احمر صبح امروز برای بررسی وضعیت مناطق بی‌آب همدان و امکان آبرسانی به مناطق بحران زده از طریق امکانات هلال احمر با بالگرد به شهر سفر کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهدی تاج روز چهارشنبه برای تماشای مسابقه گل‌گهر و فولاد به سیرجان سفر می‌کند.
رئیس جمهور با اشاره به توافقات حاصل از سفر اردیبهشت ماه خود به دمشق، بر اجرایی شدن کامل توافقات صورت گرفته در این سفر به ویژه در بخش اقتصادی و تجاری تاکید کرد.
ایلام-استان ایلام در حالی آماده سفر دوم رئیس جمهور می شود که ۱۰ مسئله اساسی در استان وجود داردکه توجه ویژه دولت را می طلبد.
ایلام-استان ایلام در حالی آماده سفر دوم رئیس جمهور می شود که ۱۰ مسئله اساسی در استان وجود داردکه توجه ویژه دولت را می طلبد.
ایلام-استان ایلام در حالی آماده سفر دوم رئیس جمهور می شود که ۱۰ مسئله اساسی در استان وجود داردکه توجه ویژه دولت به آن را می طلبد.
رئیس جمهور دوم خرداد سال گذشته در صدر هیأتی عالی‌رتبه و به دعوت پادشاه عمان و با هدف ارتقای روابط در حوزه‌های تجارت، حمل و نقل، انرژی، گردشگری و به ویژه گردشگری سلامت عمان سفر کرد.
رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا اظهار کرد: در جلسه‌ای که هفته گذشته با حضور مسئولین عراقی برگزار شد گذرنامه ویژه اربعین معرفی و موافقت شد که زائران در اربعین ۱۴۰۲ به وسیله این گذرنامه بتوانند سفر خود را انجام دهند.
رئیس ستاد اربعین گفت: گذرنامه ویژه اربعین به مدت ۵ سال اعتبار دارد و قرار است با هزینه کمتر و تنها برای سفر اربعین صادر شود.
رئیس ستاد اربعین گفت: گذرنامه ویژه اربعین به مدت پنج سال اعتبار دارد و قرار است با هزینه کمتر و تنها برای سفر اربعین صادر شود.
رئیس فدراسیون فوتبال ایران در سفر به قطر جلسه ای مهم با امیر قلعه نویی برای انتخاب سرمربی تیم امید دارد.
«ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه برای این‌که ردیابی نشود به جای هواپیما با قطار ویژه سفر می‌کند.» به گفته او این قطار طوری طراحی شده است که شبیه «یک قطار معمولی» به نظر می‌رسد.
همزمان با تکذیب طرف آمریکایی نسبت به مذاکراه برای تبادل زندانیان با ایران، نماینده ویژه رئیس جمهور این کشور به قطر سفر کرده است!
ری- عضو شورای شهر تهران گفت: تخصیص اعتبار کمربندی «قلعه نو» از اتفاقات ویژه سفر رئیس جمهور به ری است.
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: در جریان سفر رئیس جمهور رئیسی به پکن، چندنکته در تبلیغات رسمی برجسته شد. یکی استقبال رسمی بود که از مصادیق «آفتابه لگن هفت دست» بود و چیز تازه‌ای نبود به ویژه آنکه رئیس جمهور چین حاضر نشد تا کنار خودروی رئیس جمهور کشورمان بیاید. دوم اینکه بر اجرائی شدن قرارداد همکاری ۲۵ ساله دو کشور تأکید شد که آنهم اولاً به مثابه وعده سرخرمن است.
رئیس جمهور مصر که به دهلی نو سفر کرده است اعلام کرد که کشورش احترام ویژه ای برای تجربه هند در زمینه توسعه پایدار قائل است.
محمد مخبر در آغاز ورود به فرودگاه زابل و در جمع خبرنگاران، گفت: پس از دستور رییس جمهور برای رسیدگی به مسائل استان سیستان و بلوچستان مأموریت و توفیق پیدا کردیم با تیمی از دولت و تمام نمایندگان سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی به این استان سفر کنیم.
محمد مخبر در بدو ورود به فرودگاه زابل و در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه پس از دستور رییس جمهور برای رسیدگی به مسائل استان سیستان و بلوچستان مأموریت و توفیق پیدا کردیم با تیمی از دولت و تمام نمایندگان سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی به این استان سفر کنیم
رئیس فدراسیون فوتبال برای تماشای دیدار فینال جام جهانی به دوحه سفر کرد.
مشهد ـ استاندار خراسان رضوی گفت: مصوبات سفر رئیس جمهور در همه حوزه‌ها به ویژه حوزه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان باید به سرعت محقق شود و در این مسیر از هیچ کمکی دریغ نمی‌شود.
مشهد ـ استاندار خراسان رضوی گفت: مصوبات سفر رئیس جمهور در همه حوزه‌ها به ویژه حوزه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان باید به سرعت محقق شود و در این مسیر از هیچ کمکی دریغ نمی‌شود.
رئیس جمهور ترکیه در سفری که نگرانی ارمنستان را در برخواهد داشت قصد دارد همراه رئیس جمهور جمهوری آذربایجان در مراسم افتتاح فرودگاهی در قره باغ حضور یابد.
رئیس جمهوری روسیه گفت نخستین هیئت نمایندگی تجاری بزرگ در ماه مه سال ۲۰۲۲ از ایران بازدید کرد که در جریان آن، اعضای هیئت روسی توسعه صنایع به ویژه در عرصه فناوری‌های پیشرفته در موسسات ایرانی را مورد توجه قرار دادند.
رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجاگفت: افرادی که به هر دلیلی وارد غیبت شده‌اند به هیچ عنوان چه در شرایط عادی و چه غیر عادی و ویژه مانند سفر اربعین اجازه خروج از کشور را ندارند.
رئیس سازمان حج و زیارت گفت: زوار اربعین روزهای سفر خود را مدیریت کنند و از حضور طولانی مدت به ویژه در کربلای معلی پرهیز نمایند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ